Giv vores dejlige skole en god start

For dig der vil yde noget ekstra for dit barn

Skolekredsen

Velkommen til Skolekredsen for Leonardoskolen Aarhus!

Vi er glade for at have dig med på vores spændende rejse, hvor vi sammen støtter og fremmer Leonardoskolen Aarhus. Som medlem af Skolekredsen bliver du en vigtig del af vores fællesskab, hvor vi arbejder sammen for at skabe det bedste miljø for vores børn.

Vores Skolekreds består af forældrekredsen, ansatte og andre engagerede personer, der har en interesse i skolen og ønsker at bidrage. Vi værdsætter at I har mange forskellige ideer og ressourcer.

For kun 200 kr. om året kan du blive medlem af Skolekredsen.
Og hvis du allerede er medlem af vores Støtteforening, er medlemskabet af Skolekredsen endda gratis!

Når dit medlemskab er behandlet, vil du blive inviteret til vores fælles forum-gruppe. Her får du mulighed for at deltage i samtaler, dele ideer og samarbejde med andre forældre og interesserede til Leonardoskolen Aarhus. Vi har oprettet en spændende Facebook-gruppe, hvor du kan få inspiration, tilbyde hjælp og skabe et positivt fællesskab.

Vi ser frem til at byde dig velkommen i Skolekredsen for Leonardoskolen Aarhus. Sammen kan vi skabe en fantastisk skoleoplevelse for vores børn og styrke fællesskabet omkring skolen.

Tak for dit engagement og vel mødt!

Med venlig hilsen, Skolekredsen for Leonardoskolen Aarhus