Seneste nyt

Nye flotte lokaler

18/08/24

Endelig er vi flyttet ind i vores lækre nye lokaler på Nørreport 17. Glæd jer til et besøg i vores lækre nye bygninger, kun 90 meter væk fra de oprindelige. Nu kan vi koncentrere os om god undervisning i rare omgivelser med god lyddæmpning. Snart får vi også styr på de sidste lamper og hvad der ellers skal laves og købes, når man flytter fra små lokaler og over i store moderne rum. Vi har allerede indviet det hele og glæder os til at byde kommende forældre og børn velkomne.

Medieomtale

Gamle, nye & kommende Begivenheder

15. juni: Hygge-arrangement for kommende forældre og elever til skoleåret 2023

Vi vil gerne give kommende forældre og elever muligheden for at møde hinanden inden skolestart, torsdag d 15. juni kl 19-21.
Alle som er opskrevet til start på skolen til august 2023 vil modtage en mail med tilmelding.

Mød de andre forældre og lad børnene blive rystet sammen med deres nye skolekammerater! Bliv samtidig klogere på didaktik og højtbegavede børns udfordringer i undervisningen, samt hvordan vi kan imødekomme dem. I løbet af aftenen vil der være lege, hygge, aktiviteter og forfriskninger.

Følg med her og på Støtteforeningens Facebook-gruppe, for løbende info om arrangementet.